ბოლოს ნანახი ბოლოს ნანახი

FAQ (ხშირად დასმული კითხვები)

  1. როგორ შევიძინოთ პროდუქტი?

შეუკვეთეთ პროდუქტი ჩვენს ვებ-გვერდზე და მომარაგდით ყველაზე მარტივად. დაამატეთ პროდუქტები კალათში, დააჭირეთ შეკვეთის განთავსებას, გაიარეთ რეგისტრაცია და მიუთითეთ თქვენი საკონტაქტო ინფორმაცია. აირჩიეთ გადახდის მეთოდი და დაელოდეთ ელექტრონულ ფოსტას შეკვეთის დასადასტურებლად.

2. სხვაგან სად შეიძლება Soplidan.ge-ის პროდუქტების შეძენა?

პროდუქტების შეკვეთა მხოლოდ ჩვენს ვებ-გვერდზეა შესაძლებელი.

3. იხდის თუ არ მომხმარებელი ზედმეტს ბარათით პროდუქციის შეძენისას საიტზე, ან ტერმინალით შეძენისას?

კალათში მოცემული პროდუქტების ფასი არ იცვლება და თანხა იგივეა ნებისმიერი გადახდის მეთოდის არჩევის შემთხვევაში.

4. რამდენ ხანში მივიღებ შეძენილ პროდუქტს ადგილზე?

შეკვეთიდან მეორე დღეს, თქვენს მიერ არჩეულ შუალედში. შაბათს განთავსებულ შეკვეთებს მიიღებთ ორშაბათს, კვირის ნაცვლად.

5. ადგილზე მიტანა ფასიანია?

30 ლარზე მეტი პროდუქტის შეძენის შემთხვევაში, ადგილზე მიწოდება უფასოა. 30 ლარამდე შეკვეთას ემატება 3 ლარი - ტრანსპორტირების საფასური.

6. როგორ უნდა მოვიქცეთ, თუ შეკვეთის გაუქმება გვინდა?

• დაგვირეკეთ 557 470 441 ან მოგვწერეთ info@soplidan.ge

• გაითვალისწინეთ, რომ თქვენი მხრიდან შეკვეთის გაუქმება შესაძლებელია მხოლოდ შეკვეთის განთავსების თარიღში.

7. რა ვქნათ, თუ პროდუქტი არ მოგვეწონა?

ჩვენ ველოდებით თქვენს შეფასებებს, დაგვირეკეთ და გაგვიზიარეთ თქვენი აზრი. ვეცდებით, ერთად ვიპოვოთ გამოსავალი.